lördag 30 april 2011

trettionde april - valborgsmässoafton

Gick upp tidigt med Robin idag :) Så gullig är jag! Vi har käkat frulle, sedan har jag kollat på Top Model. Nu sitter jag och kollar på Total Black Out, fattar inte hur det progremmet kan vara så himla bra. Men det är verkligen skitroligt och underhållande. Man kan inte hålla sig för skratt :)

Idag kommer ELIN till göteborg och hälsar på. Har inte träffat henne på skitlänge så det ska bli jättejättejättekul! Visst hade jag sagt att jag skulle möta upp Erica o co. i slottskogen men vafan Elin går före! Hinner ju till slottis iaf :)
Dock kommer jag nog inte att hinna se cortegen, vilket är lite synd men jaja, får kolla på det närsta år :D Jag och Elin ska ha en underbar dag på stan, fika, käka, shoppa och massa skitsnack ;) haha!

Nä nu ska jag kolla på TBO, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar