torsdag 28 juli 2011

favvo!

Min favorit foundation är... "trumvirvel" MaxFactors, Miracle Touch liquid illusion fondation


Har haft denna när jag var lite yngre men då tog den typ slut på två veckor eftersom jag kletade på alldeles för mycket! Kan kanske ha berott på att jag använde den där svampen som följer med, hälften hamnar ju liksom på den. Nä men tar man sin foudation borste och tar pyttelite på den så täcker den en stor del av ansiktet. Jag har nog haft min i typ 1-2 mån och inte ens hälften är slut. trodde aldig att den kunde vara så dryg, fattar inte hur mycket jag tog på innan hahaha, måste sett ut som jag spaklat hela ansiktet höhö!

nä men jag tipsar verkligen om denna, täcker mycket bra och tar man inte för mycket blir det alldeles perfekt. Behöver inte ha puder på heller efteråt för den blir inte så glansig som andra foundations. Kostar just nu 119 kronor på eleven.se! På kicks kostar den 155 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar