torsdag 5 september 2013

Scratch Nail Food

Jag har alltid haft spröda naglar! De viker sig, går sönder och blir aldrig långa.. Så på det senaste har jag haft akrylnaglar men det är både dyrt och tidskrävande, hatar att behöva boka tider.. Sen är det tråkigt när en går av och man får gå dit igen..

Jaja, så jag tog bort akrylen och har nu börjat med det här underbara serumet ifrån Scratch.
Nail Food gör dina naglar spänstiga så att de inte går av. Återfuktar nagelbanden och ökar blodcirkulationen så att nageln växer snabbare. Kan appliceras på både lackade och lösnaglar. En droppe på varje finger två ggr om dagen (frukost och middag) :D

Funkar denna mirakelprodukt? Jajemän, jag har använt den i två veckor nu och mina naglar är verkligen starkare! Och växer gör de också, de är inte riktigt så långa som jag vill ha dem ännu men kommer :D

Ni hittar Scratch hos Åhlens och det kostar 180 kr för 10ml :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar