torsdag 14 april 2011

fjortonde april

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag hemma hos mormor. Strax blir det frukost, mackor och te. Dock så sitter jag nu och äter lite jordgubbar ;) supergott! Ibland har man det lyxigt. Ska göra iordning mig lite senare, efter det drar vi till skövde och h&m! Wiiie! :D

Saknar min älskling massor. Ska bli skönt att åka hem ikväll :) Har varit riktigt härligt att vara hemma. Träffa mamma, bror och mormor :P Har tagit med lite kläder oxå, har alla sommarkläder hemma hos mamma fortfarande men nu var det en hel del som fick följa med till Göteborg :) Känns verkligen som om sommaren är på väg nu. Visst så har det varit tråkigt väder nu några dagar men det är ljust långt in på kvällen och fåglarna kvittrar. Underbart! Vill bara att det ska bli sol så att jag kan gå ut och få lite färg :)


En härlig bild ifrån förra sommaren när jag och äsklingen var på Tjörn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar