torsdag 14 april 2011

Förbannad!

Fan vad jag blir trött på västtrafik! Kom 20 min försent igår och nu är typ alla tåg inställda. Stog att det skulle gå bussar som ersättning men kom det nån jävla buss? Nej! Självklart inte. Nu är det ju för fasen vår, ingen snö, ingenting! Hur kan ändå alla tåg vara inställda?? Blir bara så himla trött. Tänderna gör fett ont oxå vilket gör att jag får huvudvärk! Inte min dag idag kan jag ju meddela.. Fast hann ju iallafall få tag på det jag ville ha från h&m, Gött!

Jahapp, sitter på tåget till falköping (äntligen). Men gissa vad vi gör nu? Jo står still, chockerande! Haha. Hann åka i 5 min sen är det stopp.

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bara vara allmänt förbannad :)
Hoppas alla andra är glada iallafall! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar