torsdag 1 september 2011

The Bourne Supremacy

Det kommer komma en hel det filmer nu som jag tycker till om men jag hoppas det är ok! Om inte så behöver ni inte läsa :D

Handling (wikipedia): Jason Bourne (Matt Damon) har levt ifred i två år, men nu hinner hans förflutna ikapp honom och han blir åter tvungen att ta itu med problemen från sitt tidigare liv. En okänd man sänder en lönnmördare efter Jason, och CIA misstänker honom för att ha mördat två av deras agenter under ett uppdrag i Berlin.

Filmen var väldigt seg i början och det var liksom svårt att fatta vad som hände. Men när man kommit förbi början så blir det faktiskt riktigt spännande. Jag gillade den men det är ingen film jag känner att jag vill se igen... men har man sett de filmerna som är innan så tycker jag absolut att man ska titta på denna efterföljare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar